Winkelen met extra’s

Met trots presenteren wij…. Onze eigen webwinkels! Jazeker, webwinkels. Want wij beschikken over twee webwinkels:
  1. Onze eigen webwinkel waar je items en cadeautjes kunt kopen van de stichting. Denk hierbij aan onze leuke kaarten of het logo van het DapperDagboek als sleutelhanger. Elke bestelling gaat direct en volledig naar het DapperDagboek. Je vindt de webshop hier.
  2. Digitransfer in samenwerking met Dapper kind. Een webwinkel waar je kleding kunt bestellen met ons logo en jouw eigen tekst er op. Handig voor wanneer jouw actie voor ons gaat voeren! Of als je gewoon wil laten zien dat je onze stichting steunt. Ook hiervan komt een deel van de opbrengst ten goede van Stichting Dapper Kind. Deze webwinkel wordt mogelijk gemaakt door onze partner Digitransfer, kijk gerust eens rond!
Dit is toch wel de leukste en makkelijkste manier om het DapperDagboek te steunen. Veel plezier met winkelen! Ps. Laat ons weten wat je hebt gekocht via facebook. We zijn erg nieuwsgierig!