Meer informatie of jouw instelling direct aanmelden

Wat fijn dat jouw instelling of ziekenhuis ook erover nadenkt en/of gebruik wil gaan maken van het DapperDagboek! Je bent in goede handen, vele instellingen gingen je al voor. Het DapperDagboeksysteem wordt voor jouw afdeling of instelling compleet op maat gemaakt, afgestemd op de behoeftes van jouw afdeling. Het hele systeem is gratis, alle onderdelen worden volledig gesponsord zonder dat daar enige vorm van reclame op gemaakt zal worden! Dit staat beschreven in onze statuten, dus ook in de toekomst zal dit niet veranderen. Wat ontvang je? – Een door jouw besteld aantal DapperDagboeken in roze en blauw – Een compleet gevulde uitdeelbox (per afdeling beschikbaar) – Alle DapperPlakkers die er zijn, klaar om uit te delen in de uitdeelbox – Een door jouw besteld aantal DapperDiploma’s – Het mobiele uitdeelsysteem, voor poli, behandelkamer en/of spoed, door jouw aan te geven hoeveelheid – Een voorraadbox waarin nog een keer alle DapperPlakkers en extra Plakkaarten en DapperDiploma’s inzitten – Vanaf oktober 2017: een door jouw besteld aantal Tieneredities van het DapperDagboek Je kunt je hier direct inschrijven. Daarmee maak je een account aan en plaats je de eerste bestelling. Daarna nemen wij contact met je op om de specifieke wensen door te spreken en een lanceerdatum te plannen. Een feestje waar we graag voor langskomen! Wil je liever eerst het systeem in het echt bekijken?  Als je jouw gegevens achterlaat, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, of bel ons via 06-51016362 (ma-vrij 8:30 – 17:00). Help je ons mee de DapperDagboeken uit te delen aan uw dappere patiëntjes? Dank je wel!