Stichting Dapper Kind

Als er een kind geboren wordt, is dit reden voor een groot feest! Een nieuw leven, nieuwe dromen, nieuwe liefde. Maar wat als het niet loopt zoals je hoopt? Je kindje, op welke leeftijd dan ook, is ziek. Een ongeluk, te vroeg geboren, chronisch, langdurig, ernstig en/of zeldzaam ziek. Je wereld stort in. Stichting Dapper Kind zet zich in voor deze dappere zieke kinderen. Door middel van het DapperDagboek, het bewaar-, beloon- en vertelsysteem wil Stichting Dapper Kind kinderen bijstaan. In het DapperDagboek krijgen kinderen voor iedere afzonderlijke situatie, behandeling en/of onderzoek een DapperPlakker, een kleine kleurrijke sticker en lichtpuntje tijdens hun ziekte. Verder lezen over…Pepijns DapperDagboek DapperDagboekLancering DapperDagboek in Antwerpen DapperPlakkers Tienereditie Verhalen uit de praktijk Missie en Visie Organisatie Jaarverslagen Historie Partners, sponsoren en donateuren