Kom met je school in actie

Wat geweldig dat je met school in actie wilt komen voor het DapperDagboek!

Hoe kun je ons helpen?
Je kunt van alles organiseren om actie te voeren voor het DapperDagboek. Hieronder hebben we een paar ideeën opgeschreven.

Sponsorloop:
Organiseer een sponsorloop waarbij je je klas of meteen de hele school een parcours laat volgen.
Laat je sponsoren per rondje of voor de hele sponsorloop. Makkelijk en handig voor sportdagen!

Houd een markt met zelfgemaakte dingen:
Een leuke markt houden met zelfgemaakte spulletjes, lekker eten en drinken en spelletjes spelen voor een kleine bijdrage is een leuke manier om in actie te komen. Wil je hulp of tips? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Kom in actie!
Hoe gaaf is het om samen met je klas of zelfs je hele school een nieuwe actie te verzinnen voor het goede doel? Het kan niet gek genoeg zijn, we helpen je hier graag bij. Op verzoek kunnen wij helpen met promotiemateriaal, zoals posters en banners. Ook kun je hier speciale kleding bestellen met het logo van de school en/of ons logo er op, waarbij je ons direct al steunt vanwege onze samenwerking met deze partner. Maak snel een actiepagina aan op onze ‘kom in actie’-website. Zo kun je makkelijk bijhouden hoeveel geld je hebt opgehaald, een blog schrijven over de actie en je of jullie actie natuurlijk makkelijk delen via alle social media kanalen. Veel succes!