Kom met een bedrijf in actie

Een goed doel steunen met uw bedrijf? Stichting Dapper Kind kan hulp goed gebruiken!

Hoe kunt u ons helpen?
Allereerst is het fijn voor u om te weten dat wij de ANBI-status hebben. Dat betekent dat u uw gift aan ons kunt opgeven bij de belastingaangifte.
Verder zijn er meerdere mogelijkheden om als bedrijf ons te helpen. Hier volgen een aantal ideeën.

• Sponsoring:
    Wij houden van onze sponsoren! Wij vinden het namelijk ontzettend gaaf dat er bedrijven zijn die zich langdurig inzetten voor onze stichting. Als tegenprestatie geven wij u op zijn minst publicitaire aandacht en krijgt u van ons een sponsorpakket. Als u nog meer wensen hebt, kunt u contact met ons opnemen. Bent u geïnteresseerd in het sponsoren van onze stichting? Klik dan hier.
  • Donatie:
    Een eenmalige of periodieke gift van uw bedrijf is natuurlijk ook altijd welkom! Hier kunt u direct doneren, makkelijk via iDeal of via factuur voor in uw boekhouding. Dank u wel!

• Kom in actie!
    Hoe gaaf is het om samen met uw afdeling of zelfs uw hele bedrijf een grootschalig evenement te houden waarbij uw mensen strijden of aan het werk zijn voor het goede doel? Wij helpen u hier graag bij. Op uw verzoek kunnen wij u helpen met promotiemateriaal. Ook kunt u hier speciale kleding bestellen met uw en ons logo er op, waarbij u ons direct al steunt vanwege onze samenwerking met deze partner. Speciaal voor bedrijven en individuen die in actie willen komen voor de stichting, hebben wij een prachtige ‘kom in actie’-website gemaakt. Hier kunt u bijhouden hoeveel geld u al heeft opgehaald, een blog schrijven, andere acties steunen en/of uw actie delen via alle social media kanalen                                                      en mail.
  • Sponsor in natura
    Uw kennis en kunde zijn goud waard voor de stichting, soms nog meer dan een donatie. Heeft u een idee hoe uw core-business ons zou kunnen helpen? Wij horen het graag!