Sieuwke Jacobsen

Sieuwke Jacobsen is afstuderend student Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool te Leeuwarden. Sieuwke heeft samen met Harm Jakob een zoontje; Marten. Marten is rond dezelfde tijd als Levi* geboren en door het moederschap heeft ze Leonie leren kennen. Sieuwke heeft de ontwikkeling van het DapperDagboek vanaf het begin meegemaakt. Leonie heeft Sieuwke gevraagd om het DapperDagboek te ontwikkelen, nadat Sieuwke aangegeven had dat ze een opleiding doet waarbij grafisch ontwerpen een onderdeel is. Daarnaast heeft ze de hulp van Harm Jakob als webdesiger aangeboden. “Vanaf de eerste keer dat Leonie vertelde over het DapperDagboek was ik meteen enthousiast. Ik wilde er alles aan doen om te helpen. Dat dit uitgegroeid is tot een plekje binnen het bestuur had ik niet durven dromen. Ik voel me ook thuis binnen het bestuur en vind het geweldig om te zien hoeveel mensen er direct enthousiast zijn wanneer ik ze vertel over het DapperDagboek en de plannen die we hebben voor de kinderen. Ik heb vanuit het hart aan de ontwerpen gewerkt en zal ook niet vergeten waar het vandaan komt; lieve Levi*. Naast het grafisch ontwerpen doe ik de communicatie en marketing van de stichting en samen met de meiden zijn we altijd bezig met vernieuwing en ideeën. Ik hoop nog lang onderdeel te mogen blijven van deze geweldige stichting die ik steeds groter zie worden!”