Esmée Overman

Esmée is op dit moment HR manager bij Momentive. Ze kent Leonie al aardig wat jaren en zei daarom ook meteen ja toen Leonie met de vraag kwam of ze in het bestuur wilde van Stichting Dapper Kind. ‘’Toen later Sieuwke en Annet bij het bestuur kwamen, zijn er veel nieuwe ideeën bijgekomen en dit heeft de stichting sterker gemaakt.’’ Esmée is penningmeester binnen de stichting. Aangezien ze bedrijfskunde heeft gestudeerd, past deze rol goed bij haar. “Ik hoop dat we met het DapperDagboek ieder ziek kind de kans kunnen geven om hun verhaal kwijt te kunnen om zo wat grip op hun situatie te krijgen. Of dit nu door het schrijven in het Dagboek is of door het maken van tekeningen of plakken van foto’s, dat maakt niet uit. Wij begrijpen dat ziek zijn en in het ziekenhuis liggen geen pretje is, maar hopelijk brengen de kleurrijke stickers een beetje vrolijkheid. Ik geloof dat ,met de inzet van het geweldige bestuur, Stichting Dapper Kind alle zieke kinderen in Nederland een DapperDagboek kan aanbieden.”[:en]Hoi, ik ben Esmée. Ik ben 24 jaar jong en een kei in goede dingen doen.